Art. 217 kpa.
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia ze wskazaniem celu jego wydania
Do wglądu
- dokument tożsamości osoby składającej wniosek
Miejsce złożenia dokumentów
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul.M.J.Piłsudskiego 65 tel.0 46 864 18 90,
Opłaty
Opłata skarbowa
- za zaświadczenie- 17,00 zł.
Termin i sposób załatwienia
Wydział wydaje zaświadczenie bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia podania
Tryb odwoławczy
Zażalenie wnosi się za pośrednictwem Wydziału Komunikacji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie w terminie 7 dni od dnia doręczenia stronie postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Wągrodzka
- Data udostępnienia w BIP: 2014-12-22 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Burzykowska Grażyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-04 11:55:10
- Liczba odsłon: 2955
- Historia dokumentu: