Sochaczew, dnia 12 listopada 2020 roku

 

 

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Inwentaryzacja architektoniczna budynku przy ulicy Matejki 18 w Sochaczewie

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.12.2020

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usług projektowych – wykonania inwentaryzacji architektonicznej budynku przy ulicy Matejki 18 w Sochaczewie, o orientacyjnej powierzchni użytkowej – 350,0 m2, sporządzonej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 roku, poz.1333 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektonicznej budynku przy ulicy Matejki 18 w Sochaczewie, o orientacyjnej powierzchni użytkowej (wraz z częścią gospodarczą – 350,0 m2, sporządzonej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Budynek będzie zaadaptowany dla potrzeb Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Sochaczewie. Przygotowana dokumentacja powinna pozwolić na uzyskanie stosownych pozwoleń i decyzji.

I.Zamówione dzieło, w szczególności winno zawierać:

  1. Szczegółowe rzuty trzech kondygnacji budynku (2 nadziemnych oraz częściowego podpiwniczenia),
  2. Część opisową inwentaryzacji,

II.      Kody CPV:

71.25.10.00–2            Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71.00.00.00–8            Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71.00.00.00–8            Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71.22.00.00–6            Usługi projektowania architektonicznego

71.24.00.00–2            Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

III.    Opracowanie powinno zawierać:

  1. Opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni,
  2. Zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych, jak i podziemnej w skali 1:100,
  3. Przekroje przez wszystkie klatki schodowe,
  4. Przekrój poprzeczny i podłużny budynku,
  5. Opis budowlany budynku,
  6. Sporządzenie wersji papierowej, skala wydruku 1:100 – w minimum 3 egz.,
  7. Sporządzenie wersji elektronicznej (pliki edytowalne autocad, wersja nieedytowalna: pdf i jpg – 1kpl) – na płycie CD/DVD oraz na pendrivie.

Dokumentacja projektowa winna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno – budowlane, przepisy powiązane i normy.

  1. Dokumentację należy opracować zgodnie z:
  1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 roku, poz.1333 z późn. zm.),
  2. rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 roku, poz.1935).
  1. W stosunku do osób sporządzających dokumentację warunkiem koniecznym jest posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych w specjalnościach o których mowa w art.14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, a także dokumentu poświadczającego o przynależności do izby samorządu zawodowego.
  2. Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do opracowania objętego zamówieniem.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia 11 grudnia 2020 roku.

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65,           96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Jerzy Królik i Pan Ireneusz Góralczyk. Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

5.    Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)            posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Wykonawca dysponuje projektantami w branżach wymaganych dla zrealizowania zamówienia, z aktualną przynależnością do samorządu zawodowego (w branży architektonicznej),

2)            znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

3)            wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,

4)            zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

5)zapewnią 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu usługi,

  1. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

6.   Zawartość oferty:

 

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

1)            wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

2)kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),

3)oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

4)parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3,

5)kserokopie uprawnień zawodowych w specjalnościach o których mowa w art.14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, a także dokumentu poświadczającego o przynależności do izby samorządu zawodowego.

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

 

7.   Kryteria wyboru:

 

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia.

Kryteria cenowe:

Wynagrodzenie Wykonawcy za inwentaryzację                              – 100 %

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

W formularzu ofertowym Wykonawca poda cenę za 1 m2 powierzchni inwentaryzowanej oraz za całość – dla wartości szacunkowej 350 m2. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie stanowiło iloczyn ceny jednostkowej za 1 m2 powierzchni i rzeczywistej powierzchni użytkowej obiektu.

 

8.    Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.

 

9.   Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

 

Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej i przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 18 listopada 2020 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:

 

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

1)            nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

2)            wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)            koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

 

11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
 

12. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

 

Przed zawarciem umowy, Wykonawca składający najkorzystniejszą ofertę, jest zobowiązany do dostarczenie Zamawiającemu jej oryginału. Po przedłożeniu oryginału oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
 

 

Sochaczew, dnia 12 listopada 2020 roku

 

W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3960265]

przewiń do góry