Sochaczew, dnia 18 kwietnia 2008 roku

 

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

 

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU

 

 

 

Sprawa nr: RŚ. 3421/05/01/2008

 

 

dot.: przetargu nieograniczonego na „Remont I i II piętra budynku Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Piłsudskiego 65

 

 

 

Zarząd Powiatu Sochaczewskiego informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont I i II piętra budynku Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Piłsudskiego 65 ofertę złożył jeden Wykonawca, który byli zainteresowani zrealizowaniem dostawy. Oferta Wykonawcy jest ważna i spełnione zostały wszystkie wymogi formalne w zakresie złożenia wymaganych dokumentów.

Zbiorcze zestawienie ofert

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

Data wpływu

01

Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „Elko” s.c.

Tadeusz Siekierski, Michał Siekierski

ul. Staszica 66, 96 – 500 Sochaczew

712.737,46 PLN brutto (siedemset dwanaście tysięcy siedemset trzydzieści siedem 46/100 złotych)

08.04.2008 r.,

godz. 10.22

Uwagi: Podczas otwarcia ofert Zamawiający poinformował, że wpłynęła 1 oferta zabezpieczona wadium, jak również, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 390.000 PLN brutto. Otwarcia ofert dokonano w obecności pracowników Zamawiającego oraz przedstawicieli Wykonawcy – Pana Tadeusza Siekierskiego – współwłaściciela oraz Pana Lecha Zawadzkiego – kierownika robót.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na remont I i II piętra budynku Starostwa Powiatowego wymagało podjęcia decyzji w zakresie konieczności wydatkowania większej ilości środków, niż Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, gdyż w innym przypadku postępowanie to musiałoby być unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej ważnej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zarząd Powiatu – z uwagi na znaczne przekroczenie kwoty, która została zaplanowana w budżecie na realizacją zadania – podjął w tym przypadku decyzję o nie przeznaczaniu większej ilości środków na prace remontowe, unieważnieniu przetargu i rozpisaniu nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym Zarząd Powiatu Sochaczewskiego informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na remont I i II piętra budynku Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Piłsudskiego 65 zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zarząd Powiatu Sochaczewskiego jednocześnie informuje, że w najbliższym czasie zostanie wszczęte ponownie postępowanie przetargowe na realizację przedmiotowych prac remontowych i zaprasza do udziału w nim wszystkich zainteresowanych Wykonawców.

 

 

Z poważaniem

 

W imieniu Zarządu Powiatu Sochaczewskiego

/-/

Tadeusz Koryś

Starosta Sochaczewski

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP:
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-04-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-23 17:51:08
  • Liczba odsłon: 125

[Liczba odsłon: 3960137]

przewiń do góry