Sochaczew: Remont i docieplenie dachów na budynku
Zespołu Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie


Numer ogłoszenia: 177104 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, fax 046 8641871.


  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i docieplenie dachów na budynku
Zespołu Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac budowlanych - remontowych polegających na wykonaniu remontu dachów wraz z ich dociepleniem na budynku Zespołu Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie przy Pasażu Duplickiego 10, określonych w dokumentacji technicznej, kosztorysie nakładczym i książce przedmiarów robót.
Do zakresu robót przewidzianych do realizacji przez Wykonawcę należeć będzie wykonanie prac wg poniższego zestawienia:
Istniejące płaskie stropodachy sali gimnastycznej w budynku należy przekryć nową konstrukcją drewnianą krokwiowo - płatwiową, tak by zmienić spadek dachu sali na stronę południową. Dach skośny o nachyleniu około 10 stopni. Przestrzeń poddasza nie będzie użytkowana. Docieplenie z wełny mineralnej miękkiej 20 cm ułożone zostanie na istniejącym pokryciu papowym. Dach nad całą salą gimnastyczną przekryty zostanie płytami OSB 18 mm montowanymi do drewnianych krokwi 7/14. Obecnie część dachu nad korytarzem przy sali położona jest na niższym poziomie, nie posiada okien doświetlających. Zaprojektowano nadbudowę tego fragmentu tak by uzyskać przeciwny spadek pokrycia. Po obrysie ścian zewnętrznych sali i przyległego korytarza należy wykonać wieńce obwodowe i osadzić murłaty 12/12 do montażu krokwi 7/14 nowego dachu. Krokwie w układzie co około 90 cm. Pokrycie dachu: papa fire - smart termozgrzewalna podkładowa i nawierzchniowa montowana bez stosowania ognia otwartego. Ściany nadbudowy murowane z pustaka UNI 25 i docelowo ocieplone styropianem EPS 70 040 - 12 cm. W dachu należy wykonać okapy po 50 cm na każdą stronę. Po stronie południowo - zachodniej zamontować rynny i rury spustowe. Poddasze należy wentylować poprzez 12 otworów oznakowanych na rzucie. Poddasza należy udostępnić z poziomu kondygnacji użytkowych - korytarza. Należy wykonać wejście na poddasze 80/80 pomiędzy krokwiami sufitu nad korytarzem podwyższonej części. Istniejący stropodach niski nad korytarzem przeznaczono do częściowego wyburzenia / pozostawiona zostanie część belek stropowych aby nie utracić sztywności obiektu / nowe okna osadzone w nadbudowanej ścianie do doświetlenia korytarza na tym fragmencie analogicznie jak w istniejącej części wyższej. Obniżony i docieplony wełną sufit nad korytarzem należy osłonić 2 x płyta GKF. Konstrukcje drewniane należy zabezpieczyć środkami ognio i grzybochronnymi. Układ elementów konstrukcyjnych - zgodnie z rzutem. W budynku zaprojektowano nowe kominy wentylacyjne - należy je wykonać na wstępie remontu i wyprowadzić ponad nowe pokrycia i docieplenia dachów. Otwory kominowe należy dostosować do układu pustaków stropodachu nie wentylowanego, ułożonego w skosie. Nie należy uszkadzać belek stropowych, należy je omijać. Na dachu wykonać podlewki betonowe zbrojone pod obmurowania otworów kominowych. Kominy wykonać z cegły klinkierowej. Od góry zabezpieczyć przekryciami. Otwory boczne zabezpieczyć siatkami.
Pozostałe fragmenty dachów części B, C i łącznika D należy pozostawić z zachowaniem istniejących spadków. W części B należy zlikwidować koryto, a w części C zlikwidować - skuć gzyms. Pokrycie papowe dachów należy zerwać. Podłoże należy oczyścić i uzupełnić braki i ubytki. Stropodachy te należy docieplić płytami styropianowymi dachowymi PSK z pokryciem papowym. Na oczyszczonym i uzupełnionym podłożu należy ułożyć pokrycie z papy perforowanej. Docieplenie z płyt 15 cm należy pokryć warstwą papy nawierzchniowej termiozgrzewalnej gr 4,8 mm na włóknie poliestrowym. W pokryciach należy zmontować kominki odpowietrzające /24 szt/. Docieplenia stropodachów dostosować do docelowego docieplenia ścian obiektu według detali załączonych do opracowania technicznego - dokumentacji załączonej do SIWZ. Stalowe konstrukcje wsporcze pod rynny i obróbki wykonać Z L 35/35 /4 montować do pokrycia co około 150 cm.
W ramach realizacji inwestycji należy również wykonać m.in. wywóz gruzu oraz prace porządkowe. Całość zadania należy zrealizować zgodnie z książką przedmiarów robót, dokumentacją techniczną oraz kosztorysem nakładczym, stanowiących załącznik do SIWZ (Załącznik Nr 1 do SIWZ), jak również zgodnie z zasadami bezpieczeństwa oraz ze sztuką budowlaną.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.45.00.00-6, 45.30.00.00-0.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ.
    Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do dnia 22 sierpnia 2008 roku, do godz. 10.30.

    Wadium może być wnoszone w:
    1) pieniądzu;
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3) gwarancjach bankowych;
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
    Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego.
    Nr konta: 81 9283 0006 0011 2732 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego).
    Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 1 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu:
    O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
    2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez sprawdzenie oferty i określenie spełnienia wymogów formalnych oraz żądanych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów poprzez ocenę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
    1) formularz ofertowy - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, łącznie z określeniem części zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć je podwykonawcom,
    2) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 oraz art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego,
    3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    4) oświadczenie wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych (w tym projektu umowy), wg wzoru na formularzu ofertowym,
    5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    6) dokument stwierdzający posiadanie uprawnień do realizacji zamówienia oraz wykaz personelu nadzoru technicznego przewidzianego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Wymóg ten dotyczy kierownika budowy - jego kwalifikacji i posiadanych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Informacje muszą zostać złożone przez Wykonawcę na formularzu Zamawiającego: Kwalifikacje techniczne, łącznie z kopiami uprawnień do kierowania robotami, odpowiednimi do przedmiotu zamówienia,
    7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
    8) wykaz właścicieli, osób zarządzających, bądź też przedstawicieli lub pełnomocników Wykonawcy (wraz ze wzorami podpisów), uprawnionych do podpisywania dokumentów w Firmie, wg druku Zamawiającego,
    9) wypełniony druk Zamawiającego Warunki gwarancji,
    10) potwierdzenie wniesienia wadium,
    11) kosztorys ofertowy.


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
ul. M. J. Piłsudskiego 65
96 - 500 Sochaczew.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
ul. M. J. Piłsudskiego 65
96 - 500 Sochaczew
Pokój Nr 11 (Sekretariat).


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

W imieniu Zarządu Powiatu Sochaczewskiego

/-/

Tadeusz Koryś

Starosta Sochaczewski

 

rs_3421-11-2008_-_remont_i_docieplenie_dachu_w_zs_iwaszkiewicz_w_sochaczewie_-_siwz.doc

rs_3421-11-2008_-_remont_i_docieplenie_dachu_w_zs_iwaszkiewicz_w_sochaczewie_-_dokumentacja.rar

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP:
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-07-31
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-07-31 14:19:54
  • Liczba odsłon: 123

[Liczba odsłon: 3960445]

przewiń do góry